.. Al jong droomde ik over een bestaan als musicus. Het plezier wat ik had met het spelen van muziek, het delen van dat plezier met andere mensen.
Ik voelde me thuis in de muziek; een instant connectie met wat ik voelde en hoe ik het kon vertalen naar iets wat anderen op gevoelsmatige wijze ook begrepen.
Op 7-jarige leeftijd besloot ik dat muziek, op een of andere manier, een belangrijke rol zou vervullen in mijn toekomst.
Op 4 jarige leeftijd ben ik begonnen met blokfluit spelen. Na enkele andere instrumenten geprobeerd te hebben, ben ik op 11-jarige leeftijd dwarsfluit gaan spelen.
Een belangrijk onderdeel van die keuze om juist dat instrument te kiezen, is de veelzijdigheid van het instrument. Het instrument heeft een meer solistisch karakter, maar kan ook in een klein of groot ensemble zich uitstekend staande houden.
Daarnaast is ze vertegenwoordigd in vele muziekstijlen en het is het instrument met een prachtige klank, die naar mijn gevoel mijn innerlijke stem goed verwoordt.
1990-1991 Academie voor Beeldende Vorming
1991-1996 Brabants Conservatorium
1996-1999 Koninklijk Vlaams Conservatorium Antwerpen
2001-heden Docent dwarsfluit bij Muziekschool Zeeland
2012-2013 Post HBO bedrijfskunde
2005-heden 1e Fluitiste/Traversospeler Ty Zeeuws Kamerorkest